Pomoč in podpora uporabnikom

  1. DOBAVA in PREVZEM
    Vso naročeno blago lahko prevzamete na 2 načina in sicer:

    a) PREKO DOSTAVNE SLUŽBE
    Strošek vam spletna trgovina avtomatsko izračuna, ob naročilih preko telefona ali e-pošte pa vam strošek poda prodajni referent.

    b) OSEBNI PREVZEM
    Glede na dogovor se lahko oglasite v eni izmed naših poslovalnic. Ob osebnem prevzemu, stroškov ni.

  2. NAČINI PLAČILA
    Našim kupcem nudimo naslednje možnosti plačila:
    – z gotovino (osebni prevzem v eni izmed poslovalnic)
    – po povzetju (dostava preko dostavne službe)
    – z kreditno kartico (osebno na prodajnem mestu ali preko spletne trgovine); sprejemamo kartice maestro, mastercard in visa
    – po predračunu
    – po dobavnici (za pogodbene stranke)
  3. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
    Več o splošnih pogojih našega poslovanja si lahko preberete na tej povezavi.
  4. POMOČ UPORABNIKOM
    V našem podjetju se trudimo, da našim kupcem nudimo čim bolj transparentno poslovanje in ažurno pomoč pri nakupu.

    Na nas se lahko obrnete na naslednje načine:
    – Preko telefona
    – Preko e-pošte
    – Osebno v eni izmed naših poslovalnic

V kolikor ne najdete informacije, ki jo potrebujete vas vabimo, da nas vedno kontaktirate. Za reklamacije lahko uporabite tudi spodnji obrazec.

POGOJI UPORABE